💛💛💛💛💛Начебто чотири, але чи так це насправді?💛💛💛💛💛💛
Просунуті фанати або просто ті, хто давно слухає к-поп, знають, що є всього чотири покоління Айдол. Але IDOLOGY - один з найвідоміших і старих корейських веб-журналів, присвячених к-попу - недавно припустив свою класифікацію. Цікаво?
Перше покоління k-pop:
SM Entertainment створюють першу групу хлопчиків і називають її H.O.T. Зібравши в собі все найкраще від американських бойзбенду і японських виконавців, з'явилися Айдол Південної Кореї. Через успіху першої к-поп-групи, почали з'являтися інші агентства, наприклад DSP Media, які формували свої виконавців.
До самого першого покоління відносяться такі групи, як: Sechs Kies, S.E.S. і Fin.K.L.
Друге покоління:
Друге покоління Айдол з'явилося на тлі корейського економічної кризи. І саме через фінансово неблагополучного середовища до-поп почав ставати максимально комерційним проектом. Який незабаром переріс в одну з найприбутковіших галузей країни. Агенства продовжили розширювати популярність Айдол за межами Південної Кореї - з'явилися перші світові тури. Так агентства шукали свою публіку за кордоном. На відміну від виконавців першого покоління, групи другого відмовилися від ідеї «недоторканності» і запропонували свій образ «доброзичливою зірки-сусіда», який був прийнятий на ура. Айдол стали частіше показувати по телевізору і в дорама. А хтось із зірок навіть створював власні шоу.
Якраз в цю епоху і з'явилися одні з найпопулярніших к-поп-груп: TVXQ, SS501, BIGBANG, Super Junior, Girls 'Generation, KARA і Wonder Girls.
Покоління 2.5
Натхнені успіхами попередників, агентства почали активно наповнювати індустрію новими групами. До цього періоду IDOLOGY відносить: SHINee, 2PM, INFINITE, f (x), 2NE1, Miss A і SISTAR. Нове покоління ставало все більш багатогранним. Адже шанувальники вже звикли, що Айдол - це не просто танцюристи або співаки. Вони стали повноцінними медіаперсон, і очікувань у публіки на їх рахунок з'явилося куди більше.
На початку 2010 року Ютуб перетворився в незамінну для покоління 2.5 Айдол платформу. Адже, виклавши туди кліп, можна було знайти міжнародних фанатів. І, звичайно ж, не варто забувати про приголомшливий успіх співака PSY і його Gangnam Style в 2012 році. Саме він змусив світ прийняти і зацікавитися новим музичним жанром - «корейської поп-музикою».
Третє покоління
Сама відмітна риса третього покоління - їх нова цільова аудиторія, яка мала на увазі фанатів з усього світу. Через це корейські Айдол активно створювали акаунти в соціальних мережах, таких як Твіттер і Інстаграм, і привертали до себе увагу через Ютуб і Naver. Що дуже успішно посприяло глобалізації к-попа в світі.
Крім того, виконавці вкладали більше коштів в розробку і розповідь своїх «всесвітів». Залучаючи шанувальників, які хотіли чогось більшого, ніж просто слухати музику. К-поп як жанр показував безпрецедентне зростання якості не тільки в текстах пісень, але і в хореографії, музичних кліпах і рекламі.
Найбільш впізнаваними і популярними групами третього покоління стали: EXO, NU'EST, VIXX, BTS, GOT7, Red Velvet, TWICE, BLACKPINK, GFRIEND.
Покоління 3.5
У 2016 році, за версією IDOLOGY, в к-попі з'являється нова підгрупа - покоління 3.5. І відрізнялася вона тим, що більшість дебютували Айдол були сформовані в гучному PRODUCE 101. Шоу на виживання, яке вже стало хітом не тільки в Кореї, але і за кордоном. У цьому поколінні фанати к-попа були наділені більшою владою, ніж раніше, тому що могли голосувати і «вибирати» вподобаних майбутніх виконавців. Що особливо важливо, тому що з цього моменту увагу агентств і компаній змістилося з Айдол на задоволення потреб їхніх шанувальників.
Саме тоді були сформовані: SEVENTEEN, MONSTA X, NCT, Wanna One, I.O.I і Cosmic Girls.
Комментарии
Отправить комментарий