К основному контенту

K-POP HISTORY: РОЗБИРАЄМОСЯ в покоління КОРЕЙСЬКИХ Айдол

 💛💛💛💛💛Начебто чотири, але чи так це насправді?💛💛💛💛💛💛

Просунуті фанати або просто ті, хто давно слухає к-поп, знають, що є всього чотири покоління Айдол. Але IDOLOGY - один з найвідоміших і старих корейських веб-журналів, присвячених к-попу - недавно припустив свою класифікацію. Цікаво? 

Перше покоління k-pop:

SM Entertainment створюють першу групу хлопчиків і називають її H.O.T. Зібравши в собі все найкраще від американських бойзбенду і японських виконавців, з'явилися Айдол Південної Кореї. Через успіху першої к-поп-групи, почали з'являтися інші агентства, наприклад DSP Media, які формували свої виконавців.


До самого першого покоління відносяться такі групи, як: Sechs Kies, S.E.S. і Fin.K.L.





Покоління 1.5:

За версією IDOLOGY, після першого покоління не було відразу другу, як це прийнято вважати, а з'явилося «експериментальне» - покоління 1.5. Час, коли до-поп як жанр став набирати популярність в Китаї, Японії та інших країнах Східної Азії. Тоді-то і з'явився термін «Халл» або «Корейська хвиля», оскільки міжнародна преса почала активно висвітлювати новий феномен «корейської поп-культури» і «корейських Айдол».

Сюди відносяться: Shinhwa, Click-B, God, Chakra, Jewelry і BoA.



Друге покоління:


Друге покоління Айдол з'явилося на тлі корейського економічної кризи. І саме через фінансово неблагополучного середовища до-поп почав ставати максимально комерційним проектом. Який незабаром переріс в одну з найприбутковіших галузей країни. Агенства продовжили розширювати популярність Айдол за межами Південної Кореї - з'явилися перші світові тури. Так агентства шукали свою публіку за кордоном. На відміну від виконавців першого покоління, групи другого відмовилися від ідеї «недоторканності» і запропонували свій образ «доброзичливою зірки-сусіда», який був прийнятий на ура. Айдол стали частіше показувати по телевізору і в дорама. А хтось із зірок навіть створював власні шоу.


Якраз в цю епоху і з'явилися одні з найпопулярніших к-поп-груп: TVXQ, SS501, BIGBANG, Super Junior, Girls 'Generation, KARA і Wonder Girls.



Покоління 2.5

Натхнені успіхами попередників, агентства почали активно наповнювати індустрію новими групами. До цього періоду IDOLOGY відносить: SHINee, 2PM, INFINITE, f (x), 2NE1, Miss A і SISTAR. Нове покоління ставало все більш багатогранним. Адже шанувальники вже звикли, що Айдол - це не просто танцюристи або співаки. Вони стали повноцінними медіаперсон, і очікувань у публіки на їх рахунок з'явилося куди більше.

На початку 2010 року Ютуб перетворився в незамінну для покоління 2.5 Айдол платформу. Адже, виклавши туди кліп, можна було знайти міжнародних фанатів. І, звичайно ж, не варто забувати про приголомшливий успіх співака PSY і його Gangnam Style в 2012 році. Саме він змусив світ прийняти і зацікавитися новим музичним жанром - «корейської поп-музикою».


Третє покоління

Сама відмітна риса третього покоління - їх нова цільова аудиторія, яка мала на увазі фанатів з усього світу. Через це корейські Айдол активно створювали акаунти в соціальних мережах, таких як Твіттер і Інстаграм, і привертали до себе увагу через Ютуб і Naver. Що дуже успішно посприяло глобалізації к-попа в світі.


Крім того, виконавці вкладали більше коштів в розробку і розповідь своїх «всесвітів». Залучаючи шанувальників, які хотіли чогось більшого, ніж просто слухати музику. К-поп як жанр показував безпрецедентне зростання якості не тільки в текстах пісень, але і в хореографії, музичних кліпах і рекламі.


Найбільш впізнаваними і популярними групами третього покоління стали: EXO, NU'EST, VIXX, BTS, GOT7, Red Velvet, TWICE, BLACKPINK, GFRIEND.


Покоління 3.5

У 2016 році, за версією IDOLOGY, в к-попі з'являється нова підгрупа - покоління 3.5. І відрізнялася вона тим, що більшість дебютували Айдол були сформовані в гучному PRODUCE 101. Шоу на виживання, яке вже стало хітом не тільки в Кореї, але і за кордоном. У цьому поколінні фанати к-попа були наділені більшою владою, ніж раніше, тому що могли голосувати і «вибирати» вподобаних майбутніх виконавців. Що особливо важливо, тому що з цього моменту увагу агентств і компаній змістилося з Айдол на задоволення потреб їхніх шанувальників.


Саме тоді були сформовані: SEVENTEEN, MONSTA X, NCT, Wanna One, I.O.I і Cosmic Girls.


Четверте покоління

І, нарешті, ми підійшли до нинішнього, четвертого, покоління корейських Айдол. Чим же можна здивувати шанувальника і глядача сьогодні? А тим, що, успадкувавши досягнення останніх трьох поколінь, жанр досяг небувалих раніше висот. У новій ері к-поп стер всі межі і тепер він більше не базується тільки в Кореї. Незважаючи на те, що з моменту формування нового покоління корейських Айдол пройшло трохи більше року, такі групи, як TXT, ITZY, Stray Kids, ATEEZ і LOONA, вже очолюють новий і «не пов'язаний межами» к-поп.






Комментарии